Obchodní podmínky
1. Úvodní Ustanovení
1.1. Provozovatel
- 1.1.1. Internetový obchod na adrese www.myshopping.cz (dále
jen "internetový obchod") je provozován společností
Zbyněk Joura
se
sídlem na adrese Jiráskova 1065/7,
Registrace: Živnostensky list č.
0132-1/01-ZN, vydán ŽÚ Znojmo pod event. č. 371301-14003-01,
IČO: 723 00
710,
(dále jen "prodávající" nebo "provozovatel"),
bankovní spojení: FIO
banka: 220022009/2010
bankovní spojení: Raiffeisen bank: 3200291002/5500
- Kontakty:
e-mail: ahoj@myshopping.cz
tel.č.: +420 606 10 10 77
1.2. Kupující
- 1.2.1. Kupující je každý návštěvník internetového obchodu, bez ohledu
na to, či jedná jako spotřebitel, nebo jako podnikatel (dále jen
"kupující").
- 1.2.2. Spotřebitelem je kupující fyzická osoba, která při uzavírání a
plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti (dále jen "spotřebitel").
- 1.2.3. Podnikatelem je kupující osoba, která není spotřebitelem. Za
podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy
související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při
samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem
nebo na účet podnikatele (dále jen "podnikatel").
1.3. Obchodní podmínky
- 1.3.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky")
upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti
nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím
prostřednictvím internetového obchodu (dále jen "kupní smlouva").
- 1.3.2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Pokud
není v kupní smlouvě nebo v jejích přílohách výslovně uvedeno odchylné
ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto obchodních podmínek
není kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi prodávajícím a
kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné
vztahy smluvních stran tyto obchodní podmínky.
- 1.3.3. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené
těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Právní vztahy prodávajícího se
spotřebitelem se současně řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. Uzavření kupní smlouvy, způsob dopravy
a platby
2.1. Nabídka zboží
- Zboží nabízené prostřednictvím stránek internetového obchodu je
nabídkou zboží, která má pouze informativní charakter. Samotná nabídka
zboží se, bez dalšího, nepovažuje za návrh dodat zboží ve smyslu § 1732
odst. 2 občanského zákoníku a provozovatel není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně nabízeného zboží.
2.2. Objednávka
- 2.2.1. Objednávku může kupující vytvořit pomocí formuláře na stránkách
internetového obchodu. Při vytvoření objednávky pomocí formuláře kupující
nejprve vybere zboží, o které má zájem. Po zvolení požadovaného množství,
způsobu dopravy (viz čl. 2.4.1.) a způsobu platby (viz čl. 2.5.1.)
kupující potvrdí svou objednávku, čímž podá závazný návrh na uzavření
kupní smlouvy mezi kupujícím a provozovatelem.
- 2.2.2. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto obchodní
podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
2.3. Uzavření kupní smlouvy
- 2.3.1. Provozovatel se zavazuje přijmout návrh kupní smlouvy
kupujícího (objednávku), pokud tento návrh není v rozporu s těmito
obchodními podmínkami. Provozovatel potvrdí přijetí návrhu prostřednictvím
zprávy na elektronickou adresu kupujícího.
- 2.3.2. Smluvní vztah mezi provozovatelem a kupujícím vzniká doručením
přijetí objednávky (akceptací), jež je provozovatelem zasláno kupujícímu
na elektronickou adresu, kterou uvedl v objednávce.
- 2.3.3. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků
na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na
internetové připojení nebo náklady na telefonní hovory) si hradí kupující
sám.
2.4. Způsob dopravy
- 2.4.1. Není-li v kupní smlouvě sjednáno jinak, způsob dodání zboží
určuje prodávající. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě
požadavku kupujícího, nese kupující riziko s takovým způsobem dopravy
spojené, včetně případných dodatečných nákladů na zvolený způsob dopravy.
- 2.4.2. Odesláním objednaného zboží se rozumí jeho odeslání na adresu
uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky. Provozovatel si vyhrazuje
právo připočíst náklady na zaslání zboží k ceně objednávky podle
aktuálního ceníku přepravce.
2.5. Způsob platby
- 2.5.1. Provozovatel nabízí na výběr z těchto způsobů platby:
platební kartou po internetu přes platební bránu.
- 2.5.2. Při volbě platby platební kartou po internetu bude kupující po
dokončení objednávky přesměrován na platební server třetí strany, kde
vyplní potřebné platební údaje. Po ověření jejich platnosti bude
objednávka potvrzena a kupní cena odečtena z účtu kupujícího.
- 2.5.3. Veškeré změny včetně změn cen v internetovém obchodě jsou
vyhrazeny. Cena je platná v době objednání.
- 2.5.4. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny včetně DPH, pokud
není u ceny výslovně uvedeno, že cena je uvedena bez DPH.
- 2.5.5. Podle zákona o
evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu fakturu.
- 2.5.6. Kupující souhlasí s vystavením faktury v elektronické podobě.
2.6. Práva a povinnosti vyplývající z
uzavření kupní smlouvy
- 2.6.1. Provozovatel je povinen dodat kupujícímu objednané zboží za
sjednanou cenu a kupující je povinen zboží převzít.
- 2.6.2. V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo obchodních
podmínek kupujícím si provozovatel vyhrazuje právo odstoupit od kupní
smlouvy. Pokud zákon nestanoví jinak, kupujícímu v takovém případě vzniká
povinnost uhradit provozovateli veškeré náklady spojené s jeho
objednávkou, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud jej kupující
nepřevezme.
- 2.6.3. Kupující je povinen zejména při objednávání zboží uvádět
správné a pravdivé údaje. Údaje nezbytné pro uzavření kupní smlouvy
uvedené kupujícím jsou prodávajícím považovány za správné.
- 2.6.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- 2.6.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve
smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- 2.6.6. Veškerá sdělení prodávajícího mohou být kupujícímu doručována
na elektronickou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou
kupujícím v objednávce.
2.7. Slevové kódy
- 2.7.1. Kupující může při tvorbě objednávky zadat kódy slevové kódy poskytnuté provozovatelem v
souladu s jejich pravidly.
- 2.7.2. Není-li provozovatelem výslovně uvedeno jinak, slevové kódy:
- nelze vzájemně kombinovat;
- hodnota slevových kódů se rovnoměrně
rozpočítává mezi všechny kusy zboží v objednávce, na kterou byl slevový kód uplatněn, v případech zboží, kdy je možno takový slevový kód uplatnit.
- 2.7.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy z jakýchkoliv důvodů nebo
jakéhokoliv jiného důvodného vrácení zboží kupujícím prodávajícímu
zakoupeného na základě slevového kódu, má kupující
nárok na vrácení částky, kterou za nákup zboží skutečně uhradil peněžními
prostředky, přičemž sleva bude uplatněna v rámci první vratky zboží.
- 2.7.4. Pokud má slevový kód omezenou dobu
platnosti, kupující je oprávněn slevový kód použít
pouze před jejím uplynutím. Prodávající neposkytuje peníze ani žádný jiný
způsob kompenzace za nevyužitého slevového
kódu.
- 2.7.5. Slevový kód nelze vyměnit za peníze. V
případě, že kupující odebere zboží za nižší cenu než je hodnota slevového kódu, nemá nárok na doplacení slevového kódu ani na nový slevový kód na
zbytek hodnoty původního uplatněného slevového
kódu.
- 2.7.6. V případě, že slevový kód bude uplatněn v
rozporu s pravidly provozovatele pro užití předmětných slevových kódů, má provozovatel právo takto uplatněný slevový kód odmítnout a od uzavřené kupní smlouvy odstoupit. V případě, že
vzniknou při výkladu pravidel nejasnosti, platí jejich výklad stanovený
provozovatelem.
3. Dodání zboží
3.1. Dodací lhůta
- 3.1.1. Provozovatel se, při zohlednění podmínek uvedených níže,
zavazuje odeslat zboží kupujícímu v nejbližším možném termínu nejpozději v
zákonném termínu, tj. do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy. V případě platby
platební kartou po internetu přes platební bránu, provozovatel odešle
zboží až po připsání platby na jeho bankovní účet.
- 3.1.2. Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené zpožděním
odeslání nebo doručení zboží z jakéhokoli důvodu.
3.2. Přeprava, doručení a převzetí zboží
- 3.2.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke kupovanému zboží jeho
převzetím. Okamžikem převzetí zboží také na kupujícího přechází nebezpečí
škody na zboží.
- 3.2.2. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen
zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího
o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku od
přepravce nepřevzít a vyplnit záznam o poškození zásilky. Podpisem
dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl
neporušen.
- 3.2.3. Reklamace mechanického poškození zboží, neodpovídajícího zboží
apod., které nebyly patrné při převzetí zásilky od přepravce, je kupující
povinen uplatnit do jednoho dne od převzetí. Provozovatel neručí za
poškození zboží vzniklé při jeho přepravě, pokud kupující neprodleně toto
poškození neuplatní v souladu s odst. 3.2.1., 3.2.2. a 3.2.3. těchto
obchodních podmínek.
- 3.2.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží
doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je
kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- 3.2.5. Pokud si kupující nevyzvedne jím dříve objednané zboží,
provozovatel není povinen mu jakékoli jím nově objednávané doposud
neuhrazené zboží zaslat nebo může požadovat platbu předem.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím
- 4.1.1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na
dálku (prostřednictvím internetového obchodu), má spotřebitel v souladu s
§ 1829 a násl. občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez
jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí
zboží.
- 4.1.2. Pokud spotřebitel:
v zákonné 14denní lhůtě oznámí provozovateli emailem, že od smlouvy
odstupuje; a zboží do čtyř dnů zároveň vrátí na adresu provozovatele,
kupní smlouva se od počátku ruší. Pro odstoupení od smlouvy spotřebitel doloží
jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, číslo faktury, označení
zboží a číslo účtu pro vrácení peněz.
- 4.1.3. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě
se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle
prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- 4.1.4. V případě, že spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy v zákonné
14denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní nebo je prokazatelně použité, rozbalené či poškozené, má provozovatel vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody,
resp. na částku odpovídající hodnotě vraceného zboží, s čímž
spotřebitel/kupující tímto souhlasí. Provozovatel v takovém případě vrací
spotřebiteli takto ujednanou sníženou kupní cenu. V případech, kdy bude
zboží dále neprodejné (např. v případě rozbalení jeho zničení nebo rozsáhlého
poškození nebo odstranění symbolů příslušné firemní značky/loga/štítku
atp.) může pohledávka provozovatele činit částku odpovídající plné ceně
zboží, což tímto spotřebitel bere na vědomí a souhlasí s tím. Pokud se
provozovatel rozhodne, že prokazatelně použité či poškozené zboží akceptuje
jako vratku i po proběhnutí 14denní zákonné lhůty pro odstoupení od
smlouvy bez ohledu na zpřísněné podmínky jeho vratky dle čl. 4.1.2 výše,
částka vracená spotřebiteli bude i takovém případě ponížena o částku
odpovídající snížené hodnotě ceny vraceného zboží, s čímž
spotřebitel/kupující tímto souhlasí.
- 4.1.5. Spotřebitel bere na vědomí, že dle § 1837 občanského zákoníku
nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech zde uvedených, zejména pak v
případě dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro
jeho osobu, dále v případě dodávky zboží, které podléhá rychlé zkáze,
jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit (např. spodní prádlo, tzv. "body"
nebo plavky).
- 4.1.6. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14
dnů zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 4
dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, včetně všech
jeho součástí a příslušenství.
- 4.1.7. Odstoupí-li spotřebitel oprávněně od kupní smlouvy v rámci
zákonné 14-ti denní lhůty pro odstoupení, s ohledem na čl. 4.1.9., je
provozovatel povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od
odstoupení od smlouvy, vrátit mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů
na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu
dodání zboží, a to v zásadě stejným způsobem jako je přijal. Prodávající
vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy,
pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- 4.1.8. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, provozovatel není
povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu
spotřebitel zboží předá nebo provozovatel zboží převezme.
- 4.1.9. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy neoprávněně a zašle
přesto zboží provozovateli, nebude zboží přijato, případně nebude zasláno
zpět kupujícímu, s čímž kupující tímto souhlasí.
4.2. Odstoupení
od kupní smlouvy provozovatelem
- 4.2.1. Provozovatel dbá na dobrou orientaci v oblasti trhu s
prodávaným zbožím a dostatečnou zásobovanost, přesto může výjimečně dojít
k situacím, kdy nebude schopen objednané zboží dodat za podmínek
sjednaných v kupní smlouvě. Provozovatel si proto vyhrazuje právo v
takových případech odstoupit od kupní smlouvy a kupující s takovým
postupem pro takové výjimečné případy tímto souhlasí.
- 4.2.2. Provozovatel má právo odstoupit od kupní smlouvy též tehdy,
došlo-li k výrazným změnám cen dodavatele objednaného zboží, došlo-li k
výrazným změnám cen přepravy zboží, nebo zjistí-li provozovatel, že zboží
bylo omylem nabízeno za chybnou cenu a kupující neakceptoval příslušnou
změnu kupní smlouvy, tj. zvýšení ceny zboží či zvýšení nákladů na přepravu
a kupující s tímto postupem pro takové případy tímto souhlasí.
- 4.2.3. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že prodávající je
oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím, resp. s takovým
kupujícím smlouvu vůbec neuzavřít, pokud kupující v některém z předchozích
závazkových vztahů s prodávajícím porušil jakoukoliv svou povinnost
podstatným způsobem. Porušení předchozího závazkového vztahu podstatným
způsobem se považuje pro účely odstoupení od smlouvy za chování ve smyslu
§ 2002 odst. 2 občanského zákoníku.
- 4.2.4. Pokud provozovatel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen o tom
neprodleně informovat kupujícího na elektronickou adresu uvedenou
kupujícím při vytvoření objednávky. Dále je povinen vrátit kupujícímu
plnou kupní cenu zboží, pokud již tato byla uhrazena, případně sníženou v souladu
s těmito obchodními podmínkami.
5. Práva z vadného plnění
- 5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění
se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména § 1914 až 1925, §
2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a zákonem o ochraně
spotřebitele.
- 5.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží
převzal:
- má zboží vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly, a chybí-li
ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal
nebo které kupující může obecně očekávat s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy prodávajícím prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo
ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byly-li jakost nebo provedení určeny podle smluveného vzorku
nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- 5.3. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne
u spotřebního zboží v zákonem stanovené době, tj. 24 měsíců od převzetí.
Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo
v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc
použít, použijí se zákonná ustanovení o záruce za jakost.
- 5.4. Práva z vadného plnění může kupující uplatnit u prodávajícího na
adrese jeho sídla. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy
reklamace spotřebitele dojde prodávajícímu (viz. § 570 odst. 1 zákona č.
89/2012 Sb. OZ).
- 5.5. Při uplatnění práva z vadného plnění je kupující povinen prokázat
uzavření kupní smlouvy. Provozovatel doporučuje za tímto účelem předložit
zejména potvrzení o koupi.
- 5.6. Kupující má povinnost vytknout prodávajícímu vadu, tedy dodat
popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje.
- 5.7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před
převzetím věci věděl, že věc má vadu, a nebo pokud kupující vadu sám
způsobil, nebo ji způsobila třetí osoba odlišná od prodávajícího a bez
jeho zavinění.
- 5.8. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ze
strany spotřebitele ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do
této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby
potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace ze strany spotřebitele
včetně odstranění vady bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se
spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Přednostním způsobem vyřízení
reklamace je vrácení kupní ceny.
- 5.9. Jestliže provozovatel reklamaci neodmítne, vystaví kupujícímu
potvrzení o přijetí reklamace, která bude obsahovat mimo jiné identifikaci
provozovatele a kupujícího, co je obsahem reklamace dle kupujícího, jaký
způsob vyřízení reklamace kupující upřednostňuje, datum a místo přijetí
reklamace a podpis pracovníka provozovatele (viz. § 19 odst. 1 zákona o
ochraně spotřebitele).
- 5.10. Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů
spojených s uplatněním svého práva z vadného plnění.
- 5.11. O tom, že byla reklamace vyřízena a jakým způsobem je
provozovatel povinen kupujícího informovat, a to na elektronickou adresu,
kterou uvedl při reklamaci nebo prostřednictvím jiného kontaktního údaje,
dle kterého bude možno kupujícího upozornit na vyřízení reklamace.
Provozovatel v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného
zboží.
- 5.12. V případě, že si kupující nevyzvedne ve lhůtě stanovené
provozovatelem reklamované zboží, je provozovatel oprávněn účtovat si
přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto
postupu musí provozovatel kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou
dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
- 5.13. Provozovatel nenese odpovědnost za jakékoli ztráty, zranění nebo
poškození majetku, ať už přímé nebo nepřímé, způsobené vadou dodaného
zboží, pokud tato ztráta, zranění nebo poškození majetku nevzniklo
nedbalostí, opomenutím nebo úmyslem na straně provozovatele.
6. Ochrana osobních údajů
- 6.1. Nakládání s osobními údaji kupujících
podléhá legislativě ohledně ochrany osobních údajů, včetně zejména
Nařízení EU 2016/679. Registrační číslo provozovatele u Úřadu pro ochranu
osobních údajů je 00036842.
Detail najdete zde:
7. Závěrečná ustanovení
- 7.1. Jazykem komunikace mezi provozovatelem a kupujícím a jazykem
kupní smlouvy je český jazyk. Uzavřené kupní smlouvy jsou archivovány
provozovatelem v elektronické podobě a nejsou přístupné jiným osobám.
- 7.2. V případě, že by některé ustanovení těchto obchodních podmínek
bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato
skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí obchodních podmínek
nebo kupní smlouvy.
- 7.3. Znění obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat.
Změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění. Práva a
povinnosti provozovatele a kupujícího vzniklá přede dnem nabytí účinnosti
nového znění obchodních podmínek nejsou změnou dotčena.
- 7.4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
(zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým
právem, s vyloučením všech kolizních norem. Tímto nejsou dotčena práva
spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- 7.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad
pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- 7.6. Smluvní strany se dohodly, že na projednání jakýchkoliv sporů
mezi provozovatelem a kupujícím je dána pravomoc soudům České republiky.
Případné spory mezi provozovatelem a spotřebitelem je možné řešit také
mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt
mimosoudního řešení sporů, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Předtím než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu,
provozovatel doporučuje kupujícímu pro vyřešení nastalé situace nejdříve
využít elektronické adresy ahoj@myshopping.cz.
Ve Znojmě dne 14. 02. 2021
Zbyněk Joura
www.myshopping.cz